Konkursy

Archiwum

Wydarzenia

ROK SZKOLNY 2017/2018

CZERWIEC

L.p.

ZADANIA

 1. Organizacja rajdu kolarskiego „LEDNICA 2000”.
 2. Organizacja wędrownego rajdu kolarskiego „ Rowerem po Polsce i Europie.” – sierpień 2018r.
 3. Wycieczka w ramach działań Klubu Europejskiego „Brukselka” – Grecja, Riwiera Olimpijska:
26 maja – 4 czerwca 2018r.
 4. Przeprowadzenie plebiscytu na:

  • Sportowca Roku
  • Ucznia Roku
 5. Organizacja balu dla uczniów klas trzecich – 8 czerwca 2018r.
 6. Organizacja I części zakończenia klas trzecich.
 7. Organizacja „Tygodnia na wesoło”: 18 – 21 czerwca 2018r.
 8. Organizacja uroczystej akademii zakończenia roku szkolnego klas trzecich.
 9. Wybór Belfra Roku.
 10. Moja szkoła na wesoło – wideoklipy z życia szkoły.
 11. Udział w galowym koncercie w szkole partnerskiej w Cottbus.

MAJ

L.p.

ZADANIA

 1. Organizacja wymiany polsko – niemieckiej: 14 – 18 maja 2018r. (Karpacz) oraz
28 maja – 1 czerwca 2018r. (Spreewald).
 2. Dzień samorządu.
 3. Organizacja warsztatów językowych w formie „zielonej szkoły” (Wojnowo).
 4. Organizacja finału szkolnego konkursu ortograficznego.
 5. Organizacja szkolnego konkursu „Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego”.
 6. Mistrzostwa Miasta Pracowników w Piłce Siatkowej.
 7. Organizacja konkursu „Dobre maniery łamią bariery”.Organizacja konkursu na własna książeczkę.
 8. Organizacja Przeglądu Zespołów Tanecznych dla uczniów szkół podstawowych rejonu zielonogórskiego.
 9. Kto czyta nie błądzi – cykl konkursów – wybór najaktywniejszego czytelnika.
 10. Bieg patrolowy pod hasłem „Wierni tradycji”.
 11. Warsztaty nt. kształtowania poczucia wartości dla uczniów klasy IV a w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.

KWIECIEŃ

L.p.

ZADANIA

 1. Niezbędnik Trzecioklasisty – Informator dla uczniów klas trzecich.
 2. Organizacja i przeprowadzenie końcowego egzaminu gimnazjalnego.
 3. Organizacja rajdu rowerowego z okazji Światowego Dnia Ziemi.
 4. Przeprowadzenie akcji: „Radosne święta – radość dzielenia się z innymi”.Koszyczek wielkanocny.
 5. Organizacja „Turnieju Mistrzów Pitagoras”.
 6. Udział uczniów w konkursach:

  • Międzynarodowy konkurs Matematyka bez Granic,
  • Konkurs MAT-TUR.
  • Olimpus
 7. Warsztaty z wykorzystaniem alkogogli i narkogogli.
 8. Kampania „Zachowaj trzeźwy umysł”.
 9. Konkurs wiedzy o zdrowiu pt.” Witaminki dla chłopca i dziewczynki”.
 10. Warsztaty polsko – niemieckie ze szkołą partnerską w Cottbus „Nasze pisanki” –  Muzeum Etnograficzne
w Ochli.
 11. Warsztaty nt. agresji, przemocy i cyberprzemocy dla uczniów klas II w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.
 12. Warsztaty nt. agresji dla uczniów klasy IV a w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.
 13. Organizacja Światowego Dnia  Zdrowia.

MARZEC

L.p.

ZADANIA

1. Udział uczniów w akcji „ Twój grosz pomaga…”.
 2. Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Geologicznym pt. „Nasza Ziemia”.
 3. Udział uczniów w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym „Kangur”.
 4. Udział uczniów w Konkursie Wiedzy o Krajach Angielskiego Obszaru Językowego.
 5. Powitanie wiosny.Organizacja Pierwszego Dnia Wiosny. Konkurs recytatorski.
 6. Organizacja Szkolnego Konkursu Recytatorskiego.
 7. „Lekcje zwykłe i niezwykłe” – konkurs informatyczno –  przyrodniczy.
 8. Dzień Otwartych Drzwi Wiosna z SP13.
 9. Udział nauczycieli w zebraniach rodziców w szkołach podstawowych.
 10. Warsztaty dla uczniów klasy IV a pt. „Rozwijam moje zdolności i zainteresowania”
w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.
 11. Warsztaty nt. agresji i przemocy dla klas VII w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.
 12. Lekcja w kinie –  współpraca z Centrum Edukacji Filmowej.

LUTY

L.p.

ZADANIA

 1. Organizacja konkursu pt. „Europa da się lubić?”
 2. Udział uczniów w warsztatach laboratoryjnych z chemii – powtórzenie do egzaminu gimnazjalnego prowadzone przez pracowników Centrum Chemii w Małej Skali (partner UMK Toruń).
 3. Ferie – półkolonie – warsztaty Zima z SP13 (drugi tydzień ferii).
 4. Ferie na sportowo.
 5. Warsztaty pt. „Miłość i odpowiedzialność” dla uczniów klas trzecich w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.
 6. Dzień Języka Ojczystego.

STYCZEŃ

L.p.

ZADANIA

 1. Udział uczniów w XXVI Finale WOŚP.
 2. Organizacja Dnia Szefa.
 3. Organizacja zabawy karnawałowej: „Dzieci – dzieciom”. Organizacja balu karnawałowego.
 4. Innowacja pedagogiczna Go Up Project z języka angielskiego.
 5. Spotkanie z ratownikiem medycznym pt. „Jestem bezpieczny w czasie ferii”.
 6. Konkurs plastyczny „Bezpieczne ferie zimowe”.
 7. Dzień Babci i Dziadka.
 8. Warsztaty integracyjno – motywacyjne dla uczniów klas VII w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.
 9. Warsztaty nt. współpracy dla uczniów klasy IV a w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.

GRUDZIEŃ

L.p.

ZADANIA

 1. Przeprowadzenie akcji „Szlachetna paczka” – radość dzielenia się z innymi.Akcja charytatywna „Radosne Święta – podaruj dzieciom uśmiech.
 2. Mikołajkowa Noc Otwartych Drzwi – 8 grudnia 2017r.
 3. Organizacja szkolnych jasełek.
Wspólne kolędowanie „Dzień Anioła”.
 4. Konkurs plastyczny na szopkę bożonarodzeniową.
Konkurs plastyczny na ozdoby świąteczne.
 5. Organizacja Rejonowego Konkursu Przedmiotowego z Chemii.
 6. Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Krajoznawczym pt. „Poznajemy Ojcowiznę”.
 7. Rekolekcje/Dni Skupienia.
 8. Udział w obchodach 99 rocznicy pamięci Powstania Wielkopolskiego.
 9. Wojewódzki Konkurs Fizyczny organizowany przez Stowarzyszenie Nauczycieli Fizyki (SnaFi).
 10. Szkolne koło fortuny pt. „Żyję bez ryzyka HIV” dla uczniów klas starszych.
 11. Udział uczniów w konkursie pt. „Czytanie warte zachodu”.
 12. Warsztaty dla dzieci i rodziców „Obyczaje bożonarodzeniowe w krajach Unii Europejskiej” (we współpracy z Urzędem Wojewódzkim).
 13. Warsztaty integracyjne dla uczniów klasy IV a w Dziennym Ośrodku Młodzieżowym.

LISTOPAD

L.p.

ZADANIA

 1. Organizacja szkolnych etapów konkursów przedmiotowych:

  • Polonistyczny
  • Matematyczny
  • Historyczny
  • Języki obce
  • Chemiczny
  • Fizyczny
  • Geograficzny
  • Biologiczny
  • Ze sztuki
 2. Halloween ’s party – impreza językowo – taneczna dla klas 0 i I.
 3. Wymiana polsko – niemiecko – ukraińska (we współpracy ze szkołą partnerską w Cottbus oraz Konsulatem Ukraińskim w Zielonej  Górze: projekt „Poznajmy się bliżej” –  transgraniczne spotkania mniejszości narodowych”, Zielona Góra ; projekt będzie szczegółowo relacjonowany na stronie www naszej szkoły: 8 – 10 listopada 2017r.
 4. Święto Niepodległości 11 listopada.
Udział delegacji samorządu szkolnego w uroczystym capstrzyku „Bohaterom wojen”
Święto Niepodległości 11.XI. Konkurs plastyczny pt. „Polska  –  moja Ojczyzna” dla klas 0 i I.
 5. Świętujemy Dzień Tolerancji – spotkanie z niepełnosprawnymi mistrzami z igrzysk olimpijskich w Londynie 2012 (tenis stołowy) – 17 listopada 2017r.
 6. Udział młodzieży z projektu w konferencji polsko – niemiecko – ukraińskiej „Poznajmy się bliżej” – sala kolumnowa Urzędu Marszałkowskiego,  szczegółowa relacja w mediach i www naszej szkoły – 18 listopada 2017r.
 7. Organizacja konkursu na galerię szkolną – Galeria Nova.
 8. Dzień Życzliwości „Uśmiechnięta buźka”.
 9.  W klimacie Bożego Narodzenia jasełka w językach obcych.
 10. Organizacja obchodów „Dnia Pluszowego Misia”.
 11. Olimpiada z języka angielskiego – etap szkolny.
 12. „Uczymy się udzielać pierwszej pomocy” wspólnie z harcerzami i rodzicami klas pierwszych.

PAŹDZIERNIK

L.p.

ZADANIA

 1. Organizacja szkolnych etapów konkursów MULTITEST.
 2. Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych – pasowanie na czytelnika (klasy pierwsze), magiczny wieczór w bibliotece, wystawy, konkursy, prezentacja nowości.
 3. Zajęcia integracyjne z pedagogiem szkolnym na lekcjach wychowawczych:dla uczniów  klasy IV oraz kontynuacja zajęć integracyjnych w klasach VII.Warsztaty samorządu uczniowskiego 3 – 4 października 2017r.
 4. Organizacja wyborów do Samorządu Szkolnego, Parlamentu i Rzecznika Praw Ucznia.
 5. Organizacja wyborów do Samorządu Szkolnego klas 0 i I.
 6. Integracja polsko – ukraińska, przyjęcie przez klasę VII b gości ze Lwowa, wspólne zwiedzanie szkoły, Muzeum Ziemi Lubuskiej oraz Zielonej Góry, gra miejska – 3 października 2017r.
 7. Dzień Pierwszaka – „Pasowanie na Ucznia Szkoły Podstawowej” – 25 października 2017r.
 8. Konkurs dla uczniów kl. II – „Czy znasz swoje miasto?” – 27 października 2017r.
 9. Warsztaty dla przedszkoli: Berlin ZOO (październik, maj).

 

WRZESIEŃ

L.p.

ZADANIA

 1. Festyn Integracyjny – 1 września 2017r.
 2. Zapoznanie uczniów klas czwartej i siódmych z zasadami obowiązującymi w SP 13.
Zapoznanie pierwszoklasistów i dzieci klasy zerowej z pracownikami szkoły, pomieszczeniami i ich przeznaczeniem. Tworzenie kontraktów klasowych.
 3. Udział uczniów klas pierwszych i dzieci klasy zerowej oraz uczniów klas 3a i 3g w korowodzie winobraniowym – 9 września 2017r.
 4. Udział uczniów klas siódmych w winobraniowej grze miejskiej „Szlakiem Bachusików” – 8 września 2017r.
 5. Organizacja wyjazdu integracyjnego dla uczniów klas siódmych do Wojnowa:14 – 15 września 2017r. – realizacja warsztatów integracyjnych i sportowych.
 6. Prelekcje i zajęcia z funkcjonariuszem Policji „Bezpieczna droga do szkoły”.
 7. „Turniej Klas i Rodziców” w piłce siatkowej „Jesień z SP 13” – 30 września 2017r.
 8. Udział uczniów w zajęciach laboratoryjnych i wykładach popularno – naukowych  w Instytucie Fizyki UZ (wrzesień – styczeń).
 9. Organizacja Europejskiego Dnia Języków Obcych.
10. „Dary jesieni” – wystawa.

ROK SZKOLNY 2016/2017

CZERWIEC

L.p.

ZADANIA

 1. Dzień Dziecka – Dniem Sportu.
 2. Organizacja rajdu kolarskiego „LEDNICA 2000”
 3. Organizacja wędrownego rajdu kolarskiego „ Rowerem do po Polsce i Europie.” sierpień 2017r.
 4. Przeprowadzenie plebiscytu na:

  • Sportowca Roku
  • Ucznia Roku
 5. Organizacja „Tygodnia na wesoło”: 19 – 22 czerwca 2017r.
 6. Organizacja I części zakończenia klas trzecich.
 7. Organizacja balu dla uczniów klas trzecich – 13 czerwca 2017r.
 8. Organizacja uroczystej akademii zakończenia roku szkolnego klas trzecich.
 9. Wybór Belfra Roku.
 10. Promowanie czytelnictwa na łamach gazetki szkolnej – wybór recenzji roku.
 11. Moja szkoła na wesoło – wideoklipy z życia szkoły.

 

MAJ

L.p. ZADANIA
 1. Dzień samorządu.
 2. Organizacja Dnia Zdrowia pod hasłem: „Zdrowo-odlotowo”.
 3. Organizacja wycieczki zagranicznej – Hiszpania.
 4. Organizacja warsztatów językowych w Wielkiej Brytanii.
 5. Organizacja finału szkolnego konkursu ortograficznego.
 6. Organizacja szkolnego konkursu „Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego”.
 7. Organizacja VIII Mistrzostw Miasta Pracowników Oświaty w piłce plażowej – Beach Voley.
 8. Organizacja konkursu „Dobre maniery łamią bariery”.
 9. Organizacja Przeglądu Zespołów Tanecznych dla uczniów szkół podstawowych rejonu zielonogórskiego.
 10. Organizacja konkursu czytelniczego ze znajomości lektur szkolnych z języka polskiego i historii.
 11. Kto czyta nie błądzi – cykl konkursów – wybór najaktywniejszego czytelnika.
 12. Bieg patrolowy pod hasłem „Wierni tradycji”.

 

KWIECIEŃ

 1. Korespondencja Rekrutacyjna do rodziców kandydatów do szkoły.
 2. Dzień Otwartych Drzwi wraz z Wiosenną Nocą Filmową.
 3. Niezbędnik Trzecioklasisty – Informator dla uczniów klas trzecich.
 4. Organizacja i przeprowadzenie końcowego egzaminu gimnazjalnego.
 5. Organizacja rajdu rowerowego z okazji Światowego Dnia Ziemi.
 6. Przeprowadzenie akcji: „Radosne święta – radość dzielenia się z innymi”.
  7. Organizacja „Turnieju Mistrzów Pitagoras”.
  8. Udział uczniów w konkursach:

  • Międzynarodowy konkurs Matematyka bez Granic,
  • Konkurs MAT-TUR.
  • Olimpus
 9. Warsztaty z wykorzystaniem alkogogli.
 10. Kampania „Zachowaj trzeźwy umysł”.
 11. Warsztaty nt. agresji, przemocy i cyberprzemocy dla uczniów klas II.

MARZEC

L.p.

ZADANIA

1.

Udział uczniów w akcji „ Twój grosz pomaga…”.

2.

Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Geologicznym pt. „Nasza Ziemia”.

3.

Udział uczniów w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym „Kangur”.

4.

Ogólnopolski konkurs geograficzny „GALILEO”.

5.

Udział uczniów w Konkursie Wiedzy o Krajach Angielskiego Obszaru Językowego.

6.

Powitanie wiosny  – szkolny maraton czytania.

7.

Dzień Kultury Europejskiej.

8.

Organizacja cyklu zajęć warsztatowych i konkursu dla uczniów szkół podstawowych – MULTIPRZYRODNIK.

9.

Organizacja Szkolnego Konkursu Recytatorskiego.

10.

Dzień  Św. Patryka.

11.

Konkurs chemiczny „Alchemik”.

12.

Upamiętnienie Dnia Żołnierzy Wyklętych.

13.

Warsztaty motywacyjne dla uczniów klas I.

WRZESIEŃ

L.p. ZADANIA
 1. Udział uczniów w korowodzie winobraniowym – 10 września 2016r.
 2. Wizyta grupy uczniów z Ukrainy  – 14 września 2016r.
 3. Występy artystyczne podczas wizyty grupy uczniów z Ukrainy – 14 września 2016r.
 4. Organizacja wyjazdu integracyjnego dla uczniów klas pierwszych do Wojnowa:
12 – 16 września 2016r.
 5. Organizacja Europejskiego Dnia Języków Obcych – Językowy Omnibus.
 6. Udział uczniów w zajęciach laboratoryjnych i wykładach popularno – naukowych
w Instytucie Fizyki U.Z. (wrzesień – styczeń).
 7. Zapoznanie uczniów klas I z zasadami obowiązującymi w Gimnazjum nr 6.
 8. Warsztaty motywacyjne dla uczniów klas III .

 

PAŹDZIERNIK

L.p. ZADANIA
 1. Spotkanie podsumowujące roczny projekt edukacyjny w ramach wymiany polsko – niemieckiej w Senftenbergu – 7 października 2016r.
 2. Organizacja szkolnych etapów konkursów MULTIEST.
 3. Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych – konkurs, wystawa, prezentacja nowości.
 4. Organizacja wyborów do Samorządu Szkolnego, Parlamentu i Rzecznika Praw Ucznia –warsztaty samorządu.
 5. Warsztaty integracyjne dla klas I.

 

LISTOPAD

L.p. ZADANIA
 1. Organizacja szkolnych etapów konkursów przedmiotowych:

  • Polonistyczny
  • Matematyczny
  • Historyczny
  • Języki obce
  • Chemiczny
  • Fizyczny
  • Geograficzny
  • Biologiczny
  • Ze sztuki
 2. Świętować czas zacząć  –  Noc Otwartych Drzwi wraz z Jesienną Nocą Filmową.
 3. Dzień  Pierwszaka – „Pasowanie na Gimnazjalistę”  – 9 listopada  2016r.
 4. Święto Niepodległości 11.XI.
 5. Dzień życzliwości i tolerancji – 20 listopada 2016r.
 6. Międzygimnazjalny konkurs „Zielona Góra dawniej i dziś” dla uczniów klas szóstych.
 7.  W klimacie Bożego Narodzenia.
 8. Organizacja konkursu na galerię szkolną – Galeria Nova.
 9. Olimpiada z języka angielskiego – etap szkolny.
 10. Warsztaty motywacyjne dla uczniów klas II.

 

GRUDZIEŃ

L.p. ZADANIA
 1. Przeprowadzenie akcji „Szlachetna paczka” – radość dzielenia się z innymi.
 2. Organizacja szkolnych jasełek.
 3. Konkurs plastyczny na szopkę bożonarodzeniową.
 4. Organizacja Rejonowego Konkursu Przedmiotowego z Chemii.
 5. Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Krajoznawczym pt. „Poznajemy ojcowiznę”.
 6. Rekolekcje/Dni Skupienia.
 7. Udział w obchodach 98 rocznicy pamięci Powstania Wielkopolskiego.
 8. Wojewódzki Konkurs Fizyczny organizowany przez Stowarzyszenie Nauczycieli Fizyki (SnaFi).
 9. Warsztaty pt. „Żyję bez ryzyka HIV” dla uczniów klas II.
 10. Udział uczniów w konkursie pt. „Czytanie warte zachodu”.

   

STYCZEŃ

L.p. ZADANIA
 1. Udział uczniów w XXV Finale WOŚP.
 2. Ferie na sportowo – obóz narciarski.
 3. Organizacja Dnia Szefa.
 4. Organizacja zabawy karnawałowej: „Dzieci – dzieciom”.
 5. Zatwierdzenie innowacji pedagogicznej z języka angielskiego.

 

LUTY

L.p. ZADANIA
 1. Organizacja konkursu pt. „Europa da się lubić?”.
 2. Udział uczniów w warsztatach laboratoryjnych z chemii – powtórzenie do egzaminu gimnazjalnego prowadzone przez pracowników Centrum Chemii w Małej Skali (partner UMK Toruń).
 3. Udział uczniów w Mistrzostwach Polski Młodych Ekonomistów.
 4. Konkurs poezji miłosnej w językach obcych z okazji Dnia  Św. Walentego.

 

ROK SZKOLNY 2015/2016

WRZESIEŃ

L.p. ZADANIA
 1. Wizyta grupy uczniów z Ukrainy  –  pokaz lekcji języka angielskiego – 9 września 2015r.
 2. Występy artystyczne podczas wizyty grupy uczniów z Ukrainy – 9 września 2015r.
 3. Realizacja projektu edukacyjnego „Kraków – Drezno – miasta królów” wraz ze szkołą partnerską z Senftenberg: 14 – 18 września 2015r.
 4. Organizacja wyjazdu integracyjnego dla uczniów klas pierwszych do Wojnowa:
14 – 18 września 2015r.
 5. Udział uczniów w korowodzie winobraniowym – 12 września 2015r.
 6. Konkurs plastyczny „Moja Zielona Góra”.
 7. Organizacja Europejskiego Dnia Języków Obcych – Językowy Omnibus:  28 września 2015r.
 8. Udział uczniów w zajęciach laboratoryjnych i wykładach popularno– naukowych
w Instytucie Fizyki UZ (wrzesień – styczeń).
 9. Zapoznanie uczniów z zasadami obowiązującymi w Gimnazjum nr 6.

 

PAŹDZIERNIK

L.p. ZADANIA
 1. Przeprowadzenie badań wśród młodzieży nt „Czy jesteś uzależniony od telefonu komórkowego?”
 2. Organizacja konkursu dla uczniów na spikerów – członków kolegium redakcyjnego szkolnego radiowęzła.
 3. Organizacja Dnia Edukacji Narodowej – 14 października 2015r.
 4. Organizacja szkolnych etapów konkursów MULITEST.
 5. Organizacja konkursu na znaczek pt. „Daj odpocząć komórce”.
 6. Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych – konkurs, wystawa, prezentacja nowości.
  7. Organizacja wyborów do Samorządu Szkolnego, Parlamentu i Rzecznika Praw Ucznia –warsztaty samorządu: 30.09. – 01.10. 2015r.

 

LISTOPAD

L.p. ZADANIA
 1. Organizacja szkolnych etapów konkursów przedmiotowych:

  • Polonistyczny
  • Matematyczny
  • Historyczny
  • Języki obce
  • Chemiczny
  • Fizyczny
  • Geograficzny
 2.  Noc Otwartych Drzwi.
 3. Dzień  Pierwszaka – „Pasowanie na Gimnazjalistę”  – 10 listopada  2015r.
 4. Dzień życzliwości i tolerancji – 20 listopada 2015r.
 5. Organizacja szkolnego etapu konkursu historycznego „Krąg”.
 6. Międzygimnazjalny konkurs „Zielona Góra dawniej i dziś”.
 7. Sonda szkolna pt. „Czy istnieje życie bez telefonu komórkowego?”
 8. Debata gimnazjalna pt. „Telefoniczna inwazja znak czasów czy uzależnienie?”
 9. Plebiscyt na najbardziej życzliwego ucznia.
 10. Organizacja konkursu na galerię szkolną – Galeria Nova.
 11. Udział uczniów w akcji „ Twój grosz pomaga…”.

 

GRUDZIEŃ

L.p. ZADANIA
 1. Przeprowadzenie akcji „Szlachetna paczka” – radość dzielenia się z innymi.
 2. Organizacja szkolnych jasełek.
 3. Konkurs plastyczny na szopkę bożonarodzeniową.
 4. Uroczyste spotkanie wigilijne rady samorządu i grona pedagogicznego.
 5. Warsztaty Językowo – Artystyczne z okazji świąt Bożego Narodzenia dla klas szóstych szkół podstawowych.
 6. Organizacja Rejonowego Konkursu Przedmiotowego z Chemii.
 7. Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Krajoznawczym pt. „Poznajemy ojcowiznę”.
 8. Przygotowanie spektaklu dla dzieci na spotkanie mikołajkowe w szpitalu w Zielonej Górze.
 9. Szkolny teatr profilaktyczny z udziałem rodziców.
 10. Rekolekcje/Dni Skupienia.
 11. Prezentacja tradycji świątecznych w krajach nauczanych języków w toku procesu lekcyjnego.
 12. Dzień pamięci Powstania Wielkopolskiego.
 13. Wojewódzki Konkurs Fizyczny organizowany przez Stowarzyszenie Nauczycieli Fizyki (SnaFi).
 14. Konkurs wiedzy o AIDS.
 15. Zdrowotne koło fortuny.
 16. Udział uczniów w konkursie pt. „Czytanie warte zachodu”.

    

STYCZEŃ

L.p. ZADANIA
 1. Udział uczniów w XXIV Finale WOŚP: 11–15 stycznia 2016r.
 2. Ferie na sportowo – obóz narciarski.
 3. Organizacja Dnia Szefa.
 .4 Organizacja zabawy karnawałowej: „Dzieci – dzieciom”.

 

LUTY

L.p. ZADANIA
 1.. Organizacja Wojewódzkiego Konkursu Kuratoryjnego z Chemii.
 2. Organizacja konkursu pt. „Europa da się lubić?”.
 3. Udział uczniów w warsztatach laboratoryjnych z chemii – powtórzenie do egzaminu gimnazjalnego prowadzone przez pracowników Centrum Chemii w Małej Skali (partner UMK Toruń).
 4. Udział uczniów w Mistrzostwach Polski Młodych Ekonomistów.
 5. Dzień Języka Ojczystego.
 6. Lekcja z metodykiem języka obcego.

 

MARZEC

L.p. ZADANIA
 1. Dzień Otwartych Drzwi – 5 marca 2016r.
 2. Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Geologicznym pt. „Nasza Ziemia”.
 3. Udział uczniów w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym „Kangur”.
 4. Organizacja szkolnego etapu  konkursu  recytatorskiego.
 5. Ogólnopolski konkurs geograficzny „GALILEO”.
 6. Powitanie wiosny.
 7. Dzień Kultury Europejskiej.
 8. Organizacja  cyklu zajęć warsztatowych  i konkursu dla uczniów szkół podstawowych – MULTI-PRZYRODNIK.
 9. Mini – teatrzyk w języku niemieckim dla klas szóstych w ramach promocji szkoły – wizyty
w szkołach.
 10. Organizacja Szkolnego Konkursu Recytatorskiego.
 11. Uroczyste spotkanie wielkanocne rady samorządu i grona pedagogicznego 23 marca 2016r.

 

KWIECIEŃ

L.p. ZADANIA
 1. Korespondencja Rekrutacyjna do rodziców szóstoklasistów z naszego rejonu.
 2. Organizacja i przeprowadzenie końcowego egzaminu gimnazjalnego.
 3. Organizacja rajdu rowerowego z okazji Światowego Dnia Ziemi.
 4. Przeprowadzenie akcji: „Radosne święta – radość dzielenia się z innymi”.
 5. Organizacja „Turnieju Mistrzów Pitagoras”.
 6. Udział uczniów w konkursach:

  • Konkurs wiedzy o AIDS,
  • Międzynarodowy konkurs Matematyka bez Granic,
  • Konkurs MAT-TUR.
  • Olimpus
 7. Warsztaty z wykorzystaniem alkogogli.
 8. Kampania „Zachowaj trzeźwy umysł”.

 

MAJ

L.p. ZADANIA
 1. Kolorowe Dni Szkoły (6 maja i 9 maja 2016r.) z Dniem Otwartym Szkoły – 7 maja 2016r.
 2. Dzień samorządu.
 3. Organizacja Dnia Zdrowia pod hasłem: „Pokonaj siebie”.
 4. Organizacja wycieczki zagranicznej – Chorwacja:  20 – 29 maja 2016r.
 5. Organizacja finału szkolnego konkursu ortograficznego.
 6. Zorganizowanie szkolnego konkursu „Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego”.
 7. Organizacja VI Mistrzostw Miasta Pracowników Oświaty w piłce plażowej – Beach Voley.
 8. Organizacja konkursu pt „Dobre maniery łamią bariery”.
 9. Organizacja Przeglądu Zespołów Tanecznych dla uczniów szkół podstawowych rejonu zielonogórskiego.
 10. Realizacja II etapu projektu edukacyjnego „Kraków – Drezno – miasta królów” ze szkołą partnerską z Senftenberg: 30 maja – 3 czerwca 2016r.
 11. Warsztaty językowe w Anglii.
 12. Organizacja warsztatów językowych z moderatorami języka angielskiego.
 13. Konkurs czytelniczy ze znajomości lektur szkolnych z języka polskiego i historii.
 14. Czytać każdy może – wybór czytelnika roku.

 

CZERWIEC

L.p. ZADANIA
 1. Dzień Dziecka – Dniem Sportu.
 2. Organizacja rajdu kolarskiego „LEDNICA 2000”  3 – 5 czerwca 2016r.
 3. Organizacja wędrownego obozu kolarskiego „ Rowerem do po Polsce i Europie.” sierpień 2016r.
 4. Przeprowadzenie plebiscytu na:

  • Sportowca Roku
  • Ucznia Roku
 5. Organizacja „Tygodnia na wesoło”: 22 – 25 czerwca 2016r.
 6. Festiwal Nauki – prezentacja uczniowskiego eksperymentu fizycznego organizowanego przez UZ.
 7. Organizacja I części zakończenia klas trzecich..
 8. Organizacja balu dla uczniów klas trzecich – 17 czerwca 2016r.
 9. Organizacja uroczystej akademii zakończenia roku szkolnego klas trzecich.
 10. Wybór Belfra Roku.
 11. Organizacja kiermaszu używanych podręczników szkolnych.
 12. Promowanie czytelnictwa na łamach gazetki szkolnej – wybór recenzji roku.
 13. Moja szkoła na wesoło – lip dub.

 

ROK SZKOLNY 2014/2015

                                                              

 MAJ

L.p. ZADANIA
1. Organizacja Kolorowego Tygodnia Szkoły.
2. Organizacja Dnia Zdrowia pod hasłem: „W zdrowym ciele zdrowy duch”:

  • „Doktor Zdrówko”
  • Warsztaty z wykorzystaniem alkogogli,
  • Spotkania nt. zdrowego odżywiania się,
  • Dance fitness pt. „Fizyczne ćwiczenia nasza psychika docenia”,
  • Konkurs na prezentację multimedialną pt. „Marchewka zamiast fajki”.
3. Organizacja wycieczki zagranicznej – Włochy.
4. Organizacja szkolnego konkursu ortograficznego.
5. Organizacja „Turnieju Mistrzów Pitagoras”.
6. Organizacja V Mistrzostw Miasta Pracowników Oświaty w piłce plażowej – Beach Voley.
7. Udział uczniów w Między-gimnazjalnym Konkursie „SUDOKU”.
8. Organizacja konkursu dla klas pierwszych pt. „Europa da się lubić”.
9. Przeprowadzenie ankiety absolwenta wśród uczniów klas trzecich.
10. Przygotowanie i przeprowadzenie ankiety nt. „Poczucie bezpieczeństwa gimnazjalistów”
11. Organizacja konkursu dla klas pierwszych pt. „Dobre maniery drogą do kariery”.
12. Organizacja Przeglądu Zespołów Tanecznych dla uczniów szkół podstawowych rejonu zielonogórskiego.
13. Kampania pt. „ Zachowaj trzeźwy umysł”.

                                                         

 

 

 

KWIECIEŃ

 1. Organizacja Dni Otwartych Drzwi.
 2. Organizacja i przeprowadzenie końcowego egzaminu gimnazjalnego.
 3. Przeprowadzenie akcji: „Radosne święta – radość dzielenia się z innymi”.
 4. Organizacja rajdu rowerowego.
 5. Udział uczniów w konkursach:
  • Konkurs wiedzy o AIDS,
  • Międzynarodowy konkurs Matematyka bez Granic,
  • Konkurs MAT-TUR.

                                              MARZEC

L.p. ZADANIA
 1. Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Geologicznym pt. „Nasza ziemia”.
 2. Udział uczniów w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym „Kangur”.
 3. Udział uczniów w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Przedmiotowej z Języka Polskiego „Olimpus”.
 4. Organizacja szkolnego konkursu recytatorskiego.
 5. Ogólnopolski konkurs geograficzny „GALILEO”.
 6. Organizacja pierwszego dnia wiosny – Dzień znaczka.
 7. Dzień Kultury Europejskiej.
 8. Organizacja cyklu zajęć warsztatowych  i konkursu dla uczniów szkół podstawowych – Multiprzyrodnik.
 9. Organizacja Konkursu Biblijnego.
 10. Organizacja konkursu na palmę wielkanocną.

 

                                                     LUTY

L.p. ZADANIA
 1. Organizacja Zabawy Połowinkowej dla uczniów klas drugich..
 2. Organizacja Wojewódzkiego Konkursu Kuratoryjnego z Chemii.
 3. Organizacja szkolnego etapu konkursu pt. „Co wiesz o Unii Europejskiej ?”.
 4. Udział uczniów w warsztatach laboratoryjnych z chemii prowadzonych przez nauczycieli akademickich z UMK Toruń.
 5. Udział uczniów w Mistrzostwach Polski Młodych Ekonomistów.
 6. Organizacja szkoleniowego obozu narciarskiego.
 7. Dzień Języka Ojczystego.

 

STYCZEŃ

ZADANIA

Udział uczniów w XXIII Finale WOŚP: 12–16 stycznia 2015r.
Organizacja dyskoteki WOŚP – 15 stycznia 2015r.
Organizacja Dnia Szefa.
Organizacja zabawy karnawałowej: „Dzieci – dzieciom”.

 

GRUDZIEŃ

ZADANIA

Przeprowadzenie akcji „Radosne święta” – „Szlachetna paczka” – radość dzielenia się z innymi.
Organizacja szkolnych jasełek.
Organizacja Rejonowego Konkursu Przedmiotowego z Chemii.
Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Krajoznawczym pt. „Poznajemy ojcowiznę”.
Przygotowanie spektaklu dla dzieci na spotkanie mikołajkowe w szpitalu w Zielonej Górze.
Rekolekcje/Dni Skupienia.
Konkurs plastyczny na szopkę bożonarodzeniową.
Organizacja jasełek w języku francuskim, angielskim i niemieckim.
Dzień pamięci Powstania Wielkopolskiego.
Wojewódzki Konkurs Fizyczny organizowany przez Stowarzyszenie Nauczycieli Fizyki (SnaFi).

LISTOPAD

ZADANIA
1. Udział uczniów w szkolnych etapach konkursów przedmiotowych:
• Polonistyczny
• Matematyczny
• Historyczny
• Języki obce
Chemiczny
• Fizyczny
• Geograficzny
• Biologiczny.
2. Dzień „Wokół Praw Dziecka” – realizacja projektu na konkurs im dr J. Korczaka
3. Organizacja „Pasowania na Gimnazjalistę” w klasach pierwszych
4. Organizacja szkolnego etapu konkursu historycznego „Krąg”.
5. Zorganizowanie szkolnego konkursu „Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego”.
6. Konkurs plastyczny „Lalki – maski”.
7. Organizacja dyskoteki Andrzejkowej
8. Organizacja happeningu pt. „Zamiast złości dużo życzliwości”.
9. Szkolny aerobik pt. „Zamiast przemocy ćwiczymy do nocy”.
10. Debata oksfordzka pt. „Czy brutalne gry komputerowe powodują wzrost przemocy i zachowań agresywnych wśród młodzieży ?”
11. Organizacja konkursu na galerię szkolną – Galeria Nova.

 PAŹDZIERNIK

ZADANIA

Festyn „Żegnamy lato – witamy pierwszoklasistów” początek realizacji cyklu „Moje miasto, moja szkoła, moja pasja”- 3 października 2014r.
Targi młodzieżowej kreatywności.
Organizacja wyborów do Samorządu Szkolnego, Parlamentu i Rzecznika Praw Ucznia – warsztaty samorządu: 2-3 października 2014r.
Konkurs dla uczniów na spikerów – członków kolegium redakcyjnego szkolnego radiowęzła.
Dyskoteka szkolna „Euroboys”.
Udział uczniów w akcji „Góra grosza”.
Organizacja Dnia Edukacji Narodowej – 10 października 2014r.
Organizacja szkolnych etapów konkursów MULITEST.
Udział uczniów w miejskich konkursach humanistycznych.
Realizacja programu integracyjnego w klasach pierwszych.
Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych – konkurs, wystawa.
Udział uczniów w Międzygimnazjalnym konkursie pt. „Zielona Góra dawniej i dziś” organizowanym w ramach programu wychowawczo – profilaktycznego „Słoneczniej”.
Organizacja wyjazdu uczniów do Centrum Nauki KOPERNIK i Planetarium
w Warszawie.

 

WRZESIEŃ

ZADANIA

Organizacja wyjazdu integracyjnego dla uczniów klas pierwszych do Wojnowa 8 – 12 września 2014r.
Udział uczniów w korowodzie winobraniowym
Konkurs plastyczny „Moja Zielona Góra”.
Organizacja Europejskiego Dnia Języków Obcych.
Udział uczniów w zajęciach laboratoryjnych i wykładach popularno– naukowych
w Instytucie Fizyki UZ (wrzesień – styczeń).
Wyprawa edukacyjna „Zielona Szkoła” w Góry Świętokrzyskie (klasa 2g) w ramach projektu „Przyroda w czterech odsłonach”.
Wystawa w świetlicy szkolnej poświęcona 70 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

 

ROK SZKOLNY 2013/2014

MAJ

L.p.

ZADANIA

1. 

Przeprowadzenie badania wyników nauczania w klasach drugich w blokach:

·        humanistycznym,

·        matematycznoprzyrodniczym

·        z języków obcych nowożytnych

2. 

Opracowanie testu, przeprowadzenie badania wyników nauczania z fizyki
w klasach drugich, opracowanie wyników badania  

3. 

Organizacja Kolorowych Dni Szkoły:

·       Dzień Językowy,

·       Dzień Promocji Zdrowia,

·       Dzień Otwartych Drzwi,  

·       Dzień samorządności.

4. 

Udział uczniów w niemiecko – polskiej wymianie młodzieży w ramach współpracy ze szkołą w Senftenbergu: 19–23 maja 2014r.

5. 

Udział uczniów w konkursie pt. „Co wiesz o Unii Europejskiej ?”.

6. 

Organizacja Przeglądu Zespołów Tanecznych dla uczniów szkół podstawowych rejonu zielonogórskiego.

7. 

Organizacja wycieczki zagranicznej Hiszpania.

8. 

Organizacja szkolnego konkursu ortograficznego.

9. 

Organizacja „Turnieju Mistrzów Pitagoras”.

10.               

Organizacja IV Mistrzostw Miasta Pracowników Oświaty w piłce plażowej – Beach Voley.

11.               

Organizacja konkursu dla klas pierwszych pt. „Dobre maniery drogą do kariery” .

12.               

Organizacja konkursu dla klas pierwszych pt. „Europa da się lubić”.

13.               

Przeprowadzenie ankiety absolwenta wśród uczniów klas trzecich.

14.               

Przygotowanie i przeprowadzenie ankiety nt. „Poczucie bezpieczeństwa gimnazjalistów”  

15.               

Organizacja wystawy historycznej pt. „70– ta rocznica Powstania Warszawskiego”.

KWIECIEŃ

ZADANIA

Organizacja i przeprowadzenie końcowego egzaminu gimnazjalnego.

Organizacja rajdu rowerowego.

 

Przeprowadzenie akcji: „Radosne święta– radość dzielenia się z innymi”.

Organizacja Dnia Otwartych Szkoły.

 

Dzień Promocji Zdrowia – organizacja imprez profilaktycznych pt. „Decyzja należy do Ciebie”.

Udział uczniów w konkursach:

Ø      Konkurs prozdrowotny organizowany przez PCK,

Ø      Konkurs wiedzy o AIDS,

Ø      Międzynarodowy konkurs Matematyka bez Granic,

Ø      Konkurs MAT-TUR.

Organizacja „Biegu z „6” na szóstkę” – impreza integracyjna dla dzieci i rodziców.

MARZEC

L.p.

ZADANIA

1

Udział uczniów w Ogólnopolskim Konkursie Geologicznym pt. „Nasza ziemia”.

2

Udział uczniów w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym „Kangur”.

3

Udział uczniów w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Przedmiotowej z Języka Polskiego „Olimpus”.

4

Szkolny konkurs recytatorski.

5

Udział uczniów w konkursie pt. „Czy znasz swoje miasto?”.

6

Organizacja pierwszego dnia wiosny – Dzień znaczka.

7

Dzień Kultury Europejskiej.

8

Kampania profilaktyczna zamiast papierosów pt. „Modne dziś życzliwym być”.

9

Organizacja konkursu dla uczniów szkół podstawowych – Multi-przyrodnik. 

10

Przedstawienie wyników ankiety na temat bezpieczeństwa w szkole.

11

Organizacja Konkursu Biblijnego.

12

Organizacja konkursu na palmę wielkanocną.

13

Organizacja imprezy dla uczniów klas szóstych pt. „ZA SZÓSTĄ GÓRĄ”.

Partnerzy i sponsorzy

Certyfikaty